محل تبلیغات شما

تعریف مدیریت پیمان

مدیریت پیمان(Management Contracting)  یا MC به روشی که در آن کارفرما، شخص یا شرکتی را تعیین می کند تا مدیریت اجرای پروژه را بر عهده بگیرد. به این ترتیب مدیریت پروژه ، تعیین روش های اجرای پروژه ، تعیین چارت سازمانی و استخدام نیروها بر عهده پیمانکار است.

هزینه های مدیریت پیمان

بعد از توافق طرفین قرارداد پیمان مدیریت شخص یا پیمانکار، بابت مدیریت پروژه درصدی از هزینه های انجام شده را دریافت می دارد . این هزینه ها معمولاً شامل هزینه تهیه موارد قرارداد و هزینه اجرا می باشد

این پیمان مدیریت به سود طرفین می باشد چون کارفرما هیچ سودی به پیمانکار پرداخت نمی کند فقط هزینه موارد لازم در قرارداد ، مدیریت طرح، نیروی انسانی و ماشینی را پرداخت می نماید، بنابراین در هزینه پیمان صرفه جویی می شود. از طرفی دیگر پیمانکار هزینه ای بابت اجرا پرداخت نمی کند و تعهدات را بر عهده نمی گیرد

و فقط به خاطر تخصص در مدیریت سودی به صورت درصدی از کل هزینه ها دریافت می دارد.

Management Contractingسرعت و کیفیت ساخت پروژه در این روش نسبت به دیگر روش ها بالاتر است.

چگونگی ثبت برند تجاری

هزینه ثبت برند چقدر است

برای ثبت برند چه باید کرد؟

مدیریت ,هزینه ,پیمان ,پروژه ,روش ,عهده ,مدیریت پیمان ,بر عهده ,پیمان مدیریت ,می دارد ,مدیریت پروژه

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

asesurblas کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موزیکستان اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها thinrequatfast drotrandera sofe110 James's blog هرچی بخوای اینجا هست ☆ مجموعه فرهنگی مذهبی فدک☆ _ •° سازمان مردم نهاد رهروان کوی غدیر°• _☆ هیئت ریحانه الحسین(ع)☆ اصفهان دولت آباد برخوار